O nas

Dlaczego my?

KMM od 14 lat zajmuje się profesjonalną obsługą księgową i doradztwem dla firm. Nasze motto … wreszcie rozumiesz, co mówi księgowa … odzwierciedla nasze zaangażowanie w klarowną komunikację z klientami.

Wiemy, że księgowość powinna działać w tle, wspierając działalność przynoszącą dochód firmie.

Jesteśmy rodzinną firmą, która zdobyła uznanie za profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta. Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów posiadających dyplomy Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego.

Posiadamy  Certyfikat Ministerstwa Finansów nr 25292/01 z 2001 roku,
co w obliczu uwolnienia zawodu księgowego, daje naszym klientom dodatkową gwarancję bezpieczeństwa.

Pośród naszych klientów są doświadczeni prawnicy, doradcy finansowi i notariusze, którzy pomagają nam i naszym w rozwiązywaniu wszelkich problemów.

Liczby mówią …

Lat na rynku

Zadowolonych klientów

Co potrafimy?
Dzięki naszemu doświadczeniu i różnorodności zagadnień, które napotykamy u naszych klientów, jesteśmy w stanie rozwiązać każdy problem biznesowy. Obsługujemy wszystkie profesjonalne oprogramowania księgowe i systemy zarządzania obiegiem dokumentów, co pozwala nam na efektywne wsparcie firm w ich codziennej działalności.

Co robimy?
Przejmujemy komunikację z organami administracji państwowej i podatkowej, aktywnie monitorujemy działalność naszych klientów, dobierając optymalne rozwiązania prawne i podatkowe. Regularnie konsultujemy bieżące dokumenty, problemy biznesowe, księgowe oraz kadrowe, zapewniając kompleksowe wsparcie.

Jak to robimy?
Wykorzystujemy najnowsze systemy informatyczne, automatyzujące pracę i eliminujące błędy. Pracujemy z systemem ASSECO WAPRO i Saldeo Smart, umożliwiając naszym klientom przesyłanie dokumentów skanowanych smartfonem oraz stałe monitorowanie ich statusu. Korzystamy z bezpiecznych, szyfrowanych połączeń, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo danych.

Jak możemy zacząć?
Naszą ofertę dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta, uwzględniając średnią miesięczną liczbę operacji biznesowych, sezonowość biznesu, oczekiwaną liczbę godzin wsparcia i konsultacji oraz poziom automatyzacji obiegu dokumentów. Przed podjęciem decyzji o współpracy, oferujemy możliwość kontaktu z naszymi obecnymi klientami. Akceptujemy również możliwość renegocjacji warunków współpracy po okresie próbnym lub w przypadku znaczącej zmiany sytuacji biznesowej.